Gratis Proefmonsters Ontvangen?

Wees als 1e op de hoogte van nieuwe proefmonster acties met de Proefmonsters.nl nieuwsbrief.
Studentenbox Gratis Producten Doos
vrijdag, 12 september 2008 02:00
Studentenbox Gratis Producten Doos Gratis Studentenbox
De studentenbox is er weer. Vraag nu - als je student bent - een studentendoos aan. De studentenbox is een box vol met gratis producten, gadgets, aanbiedingen en kortingsbonnen specifiek gericht op studenten. Je betaalt alleen verzendkosten. Vraag de studentenbox nu aan!
 

Reacties 

 
0 #65 Richelle 2012-01-17 13:10
Wat ik me afvraag; waarom maak je je, als MBO student, zo óntzettend druk om de naam van de titel? Aan de reacties te zien, vinden jullie je MBO studie allemaal ongelooflijk fantastisch. Wat maakt het jullie dan uit of het een cursus of studie is?

Laatste noot: Accepteer dat je een scholier bent, wil je student worden, promoveer dan door naar het HBO
Quote
 
 
0 #64 michelle 2011-11-03 18:53
Quoting Sabine:
Hahahaha inderdaad, HBO, raspaupers, WO zijn tenminste echte studenten.
En mbo is gewoon een cursus..


bedankt voor de reactie dus ik volg een curcus in plaats van een opleiding
Quote
 
 
+1 #63 My 2011-09-12 18:36
Nou het kan al niet meer...
Quote
 
 
+2 #62 D. 2011-08-26 14:25
Het klinkt wellicht raar maar ik vind HBO makkelijker dan MBO...
Ik heb MBO gedaan en ik vond het moeilijk door al dat praktijk en je moet echt goed zijn in dat ene ding wil je er succes in hebben, daar ben ik mee gekapt heb havosprint gedaan en doe nu hbo en dat gaat me ZOVEEL makkelijker af, ben meer een theoriemens, dus ja, vind het raar dat mbo niet kan, kan bij sommige mensen moeilijker zijn dan hbo.
Quote
 
 
+2 #61 Magnolia 2011-06-12 20:26
Tsjonge, wat een discussie zeg. Denk ik hier rea's te gaan lezen, over het pakket, wat er in zit, of het de moeite waard is etc, krijgt je zo'n discusie:P.

Ik wil toch nog even reageren. Nu we toch bezig zijn. Ik zit ook op een MBO opleiding. Ik studeer op een opleiding, artiest Drama, dat is dus acteren. Nou dat is wel degelijk keihard zwoegen hoor. Heel erg druk, vaak laat thuis, soms in de weekenden etc..

Het ligt niet aan welke opleiding je doet mensen, of je nou MBO, HBO OF WO of wat voor opleiding dan ook doet. Het gaat om je instelling. Als je lui bent in een opleiding, ligt het gewoon aan jezelf. Als je het niet haalt, is het je eigen schuld etc.. Heeft niks met opleiding te maken.
Oh zo.
Quote
 
 
-1 #60 9887 2011-03-25 17:38
Wat een onzin! MBO'ers doen ook hun best maar WO'ers hebben het te hog in hun bol!
Ik ga naar VMBO ook havo doen omdat k het idee heb dat ik het wel kan, maar voel me niet meer dan anderen.
Quote
 
 
+2 #59 Irritante Discussies... 2011-03-07 22:41
volgens Van Dale
- stu·´de·ren = II {}
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling => college lopen
- 'stu·dent = 1 iem. die studeert in het tertiair onderwijs
(tertiair onderwijs=Hoger beroepsonderwij s en wetenschappelij k onderwijs)

Dat zou dus toch betekenen dat MBO'ers geen studenten zijn.
Quote
 
 
0 #58 student 2011-01-14 20:45
jah mensen,,ik heb een spelfout gemaakt...ik zie het...
Quote
 
 
+1 #57 student...... 2011-01-14 20:43
Iedereen moet gewoon niet zo bijdehand doen....als je bezig met iets te bereiken in het leven waar je een diploma voor krijgt, zou je hier recht op moeten hebben...mbo hbo of whatever je doet!! punt uit! Het maakt ook niks uit wat je doet, niemand is beter!!
Quote
 
 
0 #56 Moi 2011-01-09 14:08
@Universiteit Leiden

Mensen die weten dat ze fout zitten hebben altijd een grote behoefte aan het corrigeren van taal, ze weten namelijk niet wat ze anders zouden moeten zeggen.
Quote
 
 
-3 #55 Universiteit Leiden ;- 2010-12-20 22:42
HAHAH
De manier van reageren van de meeste MBO'ers, maakt duidelijk dat ze een minderwaardighe idscomplex hebben en ze wel degelijk beseffen dat er een kern van waarheid in zit, anders zou je niet zo opgefocked reageren..

Bovendien: Kom op zeg,vergelijk niet ziler met metaal, ookal lijkt het opelkaar. Zo ook niet MBO - HBO&WO, er zit wel degelijk een verschil in, en doordat jullie een relatief makkelijke studie hebben worden jullie gezien als scholieren.. JA ik kan ook niet van een kat een leeuw maken, this is reality..
Quote
 
 
0 #54 Mij 2010-11-09 13:39
(De tekst die tussen haakjes staat is geschreven door mij, niet door anti-anoniem.)
onderaan mijn reactie op:

anti-anoniem schreef op
14-11-2008 om 21:43 het volgende:

anoniem jij bent duidelijk een studentje die nu denkt dat ie('ie!)
wat voorsteld(met een d??)
(geen komma achter voorsteld??) maar in het echte leven geen knip voor de neus waard is. Weet je wel dat de MBO ers heel belangrijk zijn in het echte leven?
ALs(Als, niet ALs) jij later op jekolere(??) kantoortje zit niks te doen en geld vangt om uit je neus te peuteren zijn het de MBO'ers die jou (jouw, bezittelijk voornaamwoord, red.) kantoor en toilet schoonmaken, die ervoor zorgen dat de trein rijd... (rijdt...)
Zal ik nog even doorgaan?
HBO is niks meer en niks minder dan MBO, alleen de istelling van mensen verschild (verschilt met een d? KOM OP ZEG!) mss,(??) zoals jij, nee jij zal nooit wat bereiken, jij zal mss(??) een goeie baan krijgen maar wat het leven allemaal te bieden heeft zal jemet(??) je arrogante kolere kop nooit ontdekken, en daar ben ik blij om. Ik namelijk wel, ik ben MBO'er met een beroep dat er toe doet, elke dag zie ik lachende gezichten, ik word elke dag bedankt voor mijn werk, gewaardeerd...

ZO en nu jij...

_______________ _______________ _______________ _

Zo en nu ik.
(Reactie hieronder.)
Quote
 
 
-3 #53 Tim 2010-08-09 11:55
Voor alle MBO'ers, als ik een doos heb, zal ik de spullen eruit halen en de lege doos op gratis.nl zetten voor jullie. Heb je toch je doos.

Loop niet zo te zeuren, jullie hebben weer andere dingen. Mbo is trouwens een cursus en geen studie, dus dan ben je cursist en geen student :ja
Quote
 
 
0 #52 S 2010-07-27 13:27
waar maken jullie je druk om die dingen kan je zo in de winkel kopen....echt onzin om hier z'n drama van te maken dan geef je toch gewoon een andere opleiding aan.!!!!!
dan krijg je die doos ook.
Quote
 
 
+2 #51 Jenneke 2010-06-29 19:52
Sorry hoor, ik doe een opleiding DUS ik studeer. Als je een opleiding doet, ben je gewoon een student hoor mensen!

En overal heb je vooroordelen, maar hoe kan een wo'er weten wat een MBOopleiding inhoud? Wat je daar aangereikt krijgt, en wat je daar moet doen? Dat weet diegene alleen als die zelf ook MBO heeft gedaan. En ik denk niet dat iemand van de WO'ers hier dat heeft gedaan...(Anders ook niet dat gezeur over dat MBO niet een echte opleiding is maar een cursus oid).

Ik vind dat je niet moet oordelen over iets waar je geen verstand van hebt, maar waar je alleen maar een BEELD bij hebt.

MBOers zijn OOK studenten, en ja op het ROC mag je zelf de dingen regelen, doen leraren echt niet voor je hoor! Ik heb zelfs een keer een leraar moeten ophalen omdat we les van hem hadden en hij zelf niet kwam...

Of een leraar moeten uitleggen hoe het schoolsysteem in elkaar zit. Terwijl hij er al een tijdje werkt.

Ik heb ook aan een lerares moeten uitleggen wat er met de opdracht bedoeld werd...

En die leraren van mij hebben HBO of hoger gedaan, anders mogen ze mij geen les geven. Dus wie is hier de snackbar? Gij of ik?
Quote
 
 
0 #50 Jenneke 2010-06-29 19:52
Sorry hoor, ik doe een opleiding DUS ik studeer. Als je een opleiding doet, ben je gewoon een student hoor mensen!

En overal heb je vooroordelen, maar hoe kan een wo'er weten wat een MBOopleiding inhoud? Wat je daar aangereikt krijgt, en wat je daar moet doen? Dat weet diegene alleen als die zelf ook MBO heeft gedaan. En ik denk niet dat iemand van de WO'ers hier dat heeft gedaan...(Anders ook niet dat gezeur over dat MBO niet een echte opleiding is maar een cursus oid).

Ik vind dat je niet moet oordelen over iets waar je geen verstand van hebt, maar waar je alleen maar een BEELD bij hebt.

MBOers zijn OOK studenten, en ja op het ROC mag je zelf de dingen regelen, doen leraren echt niet voor je hoor! Ik heb zelfs een keer een leraar moeten ophalen omdat we les van hem hadden en hij zelf niet kwam...

Of een leraar moeten uitleggen hoe het schoolsysteem in elkaar zit. Terwijl hij er al een tijdje werkt.

Ik heb ook aan een lerares moeten uitleggen wat er met de opdracht bedoeld werd...

En die leraren van mij hebben HBO of hoger gedaan, anders mogen ze mij geen les geven. Dus wie is hier de snackbar? Gij of ik?
Quote
 
 
+1 #49 Stokslag 2010-04-27 02:55
Dude's and Girls

Whats the deal?
Zeg gewoon dat je een HBO student bent en klaar is kees!!!
Waarom elkaar uitschelden en bekvechten over ik ben beter of ik ben beter.
Quote
 
 
+1 #48 Meral Aksit 2010-03-24 22:47
Damn wat een discussie!! Wrm zeuren mensen teveel?
Quote
 
 
0 #47 J 2010-03-24 17:06
Inderdaad zinloze discussie, er komt vast ook wel eens een leuke MBO actie en dan sta ik als WO student ook niet te jammeren. De blije babydoos krijg je als MBO student ook niet zo makkelijk is dat dan ook discriminatie?
Het gaat om de producten en ik hoop dat 2010 net zo'n leuke doos is als 2009.
Quote
 
 
-4 #46 Sabine 2010-02-25 01:01
Hahahaha inderdaad, HBO, raspaupers, WO zijn tenminste echte studenten.
En mbo is gewoon een cursus..
Quote
 
 
-1 #45 Chyril 2010-02-11 17:08
wilma idd...volgens mij is het de bedoeling om te reageren op het product...en niet om te discussiëren welke opleiding beter is..
Quote
 
 
-1 #44 LOVE 2010-01-25 21:12
Wat doen jullie allemaal dom zeg! Iedereen is gelijk of je nou VWO of VMBO doet, houd gewoon allemaal je bek oké! Ik doe ook VWO, so what! Het gaat er gewoon oom waar je je prettig bij voelt dus doe gewoon allemaal ff normaal oké!

xkus
Quote
 
 
-1 #43 sytske 2009-11-14 12:22
Hallo wat voro krotingasbonnen zitten er alenmaal in?? ik ben benieuwd als leuk is ga hem ook bestellen!
Quote
 
 
-1 #42 kelly 2009-09-17 18:49
ja hallo!
wat is dit allemaal voor gezeik man! Beetje discussies voeren over welke opleiding beter is enzo :S Get a life! Je kan toch gewoon een normale reactie insturen *** xD

nou,
wat zit er in die box? weet dat iemandt?
of hebben jullie het te druk met zeiken!?
Quote
 
 
-1 #41 Pietje 2009-08-29 16:20
MBO-ers zijn altijd van die luie mensen. WO-ers hebben tenminsite uitslapen. half 12 me bed uit 12 uur op college en dan heel veel bier drinken.
Quote
 
 
-1 #40 Joke 2009-08-29 15:50
Hij is er weer, alleen wordt er nu een bijdrage van 4,50 euro gevraagd.
Quote
 
 
0 #39 wilma 2009-07-16 21:33
Ehm, is dit niet bedoeld als plaats om de actie te bespreken? Kunnen we een ander niet in zijn waarde laten, wat hun opleidingsnivea u ook is?
Quote
 
 
-1 #38 Iemand 2009-07-05 17:00
Ach man zeuren jullie eens allemaal niet zo!
Iedereen moet gewoon hard werken,of je nou mbo hbo of wo doet het maak niet uit! Als je later maar leuk werk krijgt en gelukkig wordt! Iedereen studeert op z'n eigen niveau. er zijn zowel mbo'ers nodig als hbo'ers en wo'ers.
dus zeur niet!
Quote
 
 
0 #37 ik 2009-04-21 12:45
er staat op de website dat het is voor studenten aan een hogeschool of universiteit (geen mbo dus) maar ze kijken alleen naar je ov. Dus studeer je kan je gewoon medoen(op het mbo moet je wel 18 zijn vooor een ov)

Have fun ermee:-)
Quote
 
 
0 #36 student 2008-12-16 23:03
Alleen een student wil verzendkosten betalen voor een paar kortingsbonnen en twee dropjes! hihi...
Quote
 
 
0 #35 Proffie 2008-12-15 21:38
Wat een walgelijke reacties van een stelletje dropjes.
Elkaar de vlooien afvangen.
Ik zit op het WO dus ben ik beter dan jou blablabla schijtlijsters respect ho maar waardeer ieder z'n eigen studie Mbo zijn ook studenten net als hbo ers enz.
Quote
 
 
0 #34 Mbo 2008-12-14 14:14
Dit vind ik eigenlijk best wel belachlijk, en voor de mensen die zeggen dat je op het mbo niks uitvoert en zomaar je diploma krijgt hebben het echt heel erg mis. ik doe zelf verpleegkundige en dat is echt wel hard werken hoor!!
Quote
 
 
0 #33 Mandy 2008-12-02 21:16
Fijn pakket..gratis voor "echte" nedelanders!

ik vind trouwens meneer bovenaan een beetje uit de hoogte. Ik ben begonnen als MBO student. (student ja!) en ben nu aan het promoveren..ik vind een MBO studie net zo studie waardig als WO..en JA ik weet er alles van!
Quote
 
 
0 #32 student 2008-12-02 16:54
Haha prutsers, HBO'ers die denken dat ze studenten zijn, dat zijn pas raspaupers die verplicht college moeten volgen!
Leve WO, de échte studenten!
Quote
 
 
0 #31 anti-anoniem 2008-11-14 23:43
anoniem jij bent duidelijk een studentje die nu denkt dat ie wat voorsteld maar in het echte leven geen knip voor de neus waard is. Weet je wel dat de MBO ers heel belangrijk zijn in het echte leven?
ALs jij later op jekolere kantoortje zit niks te doen en geld vangt om uit je neus te peuteren zijn het de MBO'ers die jouw oma aan haar ziekbed bijstaan, die jou kantoor en toilet schoonmaken, die ervoor zorgen dat de trein rijd...
Zal ik nog even doorgaan?
HBO is niks meer en niks minder dan MBO, alleen de istelling van mensen verschild mss, zoals jij, nee jij zal nooit wat bereiken, jij zal mss een goeie baan krijgen maar wat het leven allemaal te bieden heeft zal jemet je arrogante kolere kop nooit ontdekken, en daar ben ik blij om. Ik namelijk wel, ik ben MBO'er met een beroep dat er toe doet, elke dag zie ik lachende gezichten, ik word elke dag bedankt voor mijn werk, gewaardeerd...

ZO en nu jij...

******!!!!!!
Quote
 
 
-1 #30 anoniem 2008-11-11 16:37
HaHaHa.. Inderdaad een lachertje!
Echt iets voor iemand die MBO doet.
Zou ik ook zeggen als ik jouw was .. ;-)

Ik heb ook MBO gedaan! -> DAAR hoef je dus echt HELEMAAL NIKS uit te voeren! echt HELEMAAL NIKS.

Nu, nu ik een HBO opleiding volg is dat wel anders..

Misschien kom jij daar ook nog wel een keertje achter..
Quote
 
 
0 #29 Jetty 2008-10-29 22:33
Dus..

Zie het meer als een motivatie om door te studeren..

Btw; ik doe HBO en werk me de tering dus dat HBO'ers geen flikker doen slaat natuurlijk nergens op. Maar goed.. je komt er misschien wel achter dat het HBO heel anders is dan MBO..
Quote
 
 
0 #28 lieke 2008-10-29 11:27
het slaat nergens op.. ik doe ook een mbo opleiding.. eerst noemde ze ons deelnemers van de opleiding.. echt belachelijk.. nu is het dan toch veranderd in studenten van de opleiding..

dat vind ik al een stap in de goede richting...
en wat dat studeren betreft als ik kijk naar mijn broer die hbo doet.. die zit het meeste van de tijd thuis en voert geen flikker uit.. en dat terwijl ik gewoon naar school ga.. stage loop.. tentamens heb ensow.. ik denk dat wij net zo goed ons best moeten doen voor een diploma.. dat vind ik tenminste wel..
Quote
 
 
+3 #27 Lieke 2008-09-25 13:24
Ik vond het wel de moeite waard! Nu voor de tweede keer opgehaald en vind het leuke gratis actie!
Wat er dit jaar in zat:

-tijdschrift Viva
-tijdschrift HP de tijd
-een potje nescafe goud
-een kleine tube tandpasta
-een klein pakje liga
-basmati rijst
-een zak lays chips finest
-tuc koekjes hot&spicy
-10 condooms
-een pak basis voor soep/saus
-nescafe latte caramel
-2 kartonnen vijlen
-2 menthos snoepjes
en verder een hele hoop reclame-foldertjes met kortingsbonnen

Kortop: de moeite waard
Quote
 
 
-1 #26 Chefke 2008-09-24 00:36
Ja,waarom vraag je dat? is tog een gegeven! MBO-ERS ZIJN SCHOLIEREN! Ik was in havo-4-5 tog ook geen student. Jemig man moeilijk hooR! *****
Quote
 
 
0 #25 Lindy 2008-09-19 12:10
@ henk
hoezo ben je als mbo'er geen student :L
Quote
 
 
0 #24 rian 2008-09-17 14:48
wat een gezeur, hbo of mbo, het gaat toch om de studentenbox en wat erin zit? ik wik graag weten wat erin zit en of het de moeite waard is.
Quote
 
 
0 #23 miep 2008-09-16 15:54
Als Mbo,er krijg je gewoon een ov-jaarkaart hoor!!
Quote
 
 
0 #22 jacky 2008-09-13 19:10
doos met papier rommel, vond moeite niet waard. wat wel een leuke box is een samenwoon pakket. betaal je ook alleen verzendkosten. van alles zit erin en te gebruiken in het huishouden.
Quote
 
 
0 #21 Raymond 2008-09-13 01:06
Je kunt de studentenbox nu weer aanvragen!
Quote
 
 
0 #20 pff 2008-09-09 20:54
Even terug komen op de gene die zei dat je op het mbo als het ware je diploma gewoon krijgt.?
waar slaat dat op wij moetten net zo hard studeren/leren/werken
als een hbo'er
Quote
 
 
0 #19 Jeroen 2008-09-05 14:58
Ongelooflijk belachelijk dat je als MBO'er niet kunt bestellen! Tis al nét zo discriminerend als de OV-jaarkaart! Ook alleen voor HBO en WO studenten! Alsof ik vlak naast de deur op school zit!Ech niet!
Hoef het al niet meer die doos!
Een boze STUDENT MBO!(en niet de enige die het er niet mee eens is zo te zien)
Quote
 
 
0 #18 henk 2008-01-27 21:10
misschien omdat je als mbo'er scholier bent, geen student....
Quote
 
 
0 #17 Bart 2008-01-03 18:49
De studentenbox is echt de moeite niet waard om aan te vragen. Daarentegen heb ik afgelopen jaar we de carrierekoffer ontvangen. Hier zat wel nuttige informatie in voor na je afstuderen. Ik geloof dat deze weer aan te vragen is in April op www.carrierekoffer.nl
Quote
 
 
0 #16 sofia 2007-11-12 20:07
Het is niet echt een boeiend pakket...wat kortingsbonnen en proefmonstertje s. Ik had hem gratis opgehaald op school en zou er geen verzendkosten voor betalen
Quote
 
 
0 #15 ........ 2007-11-12 19:03
Kruis dan gewoon hbo aan. Dan kan je als nog die box aanvragen hoor. Doe nie zo moeilijk je betaalt immers zelf de verzendkosten als je toch zo graag die box wilt
Quote
 
 
0 #14 Bichou 2007-11-07 20:13
De gene die dit zo doet MBO niet mee rekenen heeft zeker een moeilijke jeugd gehad en moet botvieren op ons de MBO'ers
Quote
 
 
0 #13 miranda 2007-11-04 19:01
wat zit er nou in, waar ik, als student, echt iets aan heb?
Quote
 
 
+1 #12 petra 2007-10-23 12:46
nou nou nou wat maken we ons toch druk om een studentenbox.....
anders had je em ook niet gehad, so what??
gelukkig zijn er ergere dingen in de wereld dan het niet krijgen van een studentenbox!ma akte iedereen daar maar zo'n drama van!
Quote
 
 
+1 #11 haha 2007-10-23 01:31
Ik heb ook MBO gedaan, maar vind het eigenlijk wel correct, ook al is het oneerlijk. Alsof je op MBO wat doet! Ik heb mijn diploma als het ware zomaar gekregen! Lang leve de vrijheid op MBO. Dus mensjes niet zo zeuren hihi
Quote
 
 
0 #10 lianne en lesley 2007-10-22 12:24
wij snappen oook niet waarom mbo studenten niet zo n pakket mogen wij wonen toch ook als studenten op ons zelf??
Quote
 
 
+1 #9 Nancy 2007-10-19 23:13
Vind het ook discriminatie belachelijk toen ik op mbo zat moest ik ook studeren dus wat is het verschil midelbaar en hoger nou ik vind het belachelijk!!!
Quote
 
 
0 #8 blaat 2007-10-12 22:22
Ik ben echt niet jonger dan een hbo-student (ja misschien een 4ejaars hbostudent) maar doe mbo, heb vorig jaar op mezelf gewoond en ken zat mensen die op het mbo zitten en op zichzelf wonen.
Gewoon stom dat ze mbo-ers niet als studenten zien.
Quote
 
 
0 #7 tabje 2007-10-09 16:57
gewoon dikke boelshit
ik ben al 4 jaar uit huis en doe mbo dit is gewoon discriminatie
Quote
 
 
0 #6 ....,,, 2007-10-09 13:55
wat zit er eigen precies in......
Quote
 
 
-1 #5 Marcel 2007-10-06 15:14
Niet zo zeuren !
Helaas ben je als MBO-scholier in praktijk nou eenmaal geen student. Klaar. Met een EHBO-cursus ben je ook geen dokter toch?
Quote
 
 
0 #4 Alisoun 2007-09-26 18:29
MBO studenten zijn meestal nog wat jonger dan HBO en WO studenten en wonen ook meestal nog bij hun ouders in. Ik denk dat de doelgroep voor dit pakket jongvolwassenen zijn die op zichzelf wonen, zou dit een verklaring kunnen zijn?
Quote
 
 
-1 #3 Oneerlijk 2007-09-15 16:25
Ik ben helemaal met jullie eens. ik doe een hbo opleiding en heb inmiddels zoon doos opgehaald, maar mijn broer doet mbo en die mag dat niet. slaat echt werkelijk nergens op. idd hij is ook een student dus heeft toch ook recht op een STUDENTENbox!!! !
Quote
 
 
+1 #2 Aniek 2007-09-11 19:16
Jeetje, verschil maken is ook een studie of niet!

Ik ben het helemaal met de vorige reactie eens!!

Zijn MBO studenten geen studenten, maar wat dan wel???
Quote
 
 
+1 #1 ... 2007-09-10 19:11
stom dat je dit met een mbo opleiding niet kan verkrijgen hoor! zijn we zo minderwaardig??
Quote
 

Plaats een Reactie

Security code
Refresh

Babydoos en Zwangerdoos

Felicitas Babydoos Felicitas Babydoos

Gratis Baby Producten

Babydoos Babydoos